Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine www.nakupujkvalitetno.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino KVALITETNO ZA OTROKE, SPLETNA TRGOVINA, TANJA RUČIGAJ S.P.  www.nakupujkvalitetno.si, vpisano register Slovenije AJPES, izpostava Kranj dne 1.03 2013, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine www.nakupujkvalitetno.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med KVALITETNO ZA OTROKE, SPLETNA TRGOVINA, TANJA RUČIGAJ S.P. in kupcem.

Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.

Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

1. Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino www.nakupujkvalitetno.si prek elektronske pošte postane obiskovalec gost www.nakupujkvalitetno.si (pri nakupu brez registracije), s potrjeno registracijo v spletno trgovino www.nakupujkvalitetno.si  pa postane www.nakupujkvalitetno.si. Tako gost kot član www.nakupujkvalitetno.si (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini www.nakupujkvalitetno.si

Ob registraciji v spletno trgovino www.nakupujkvalitetno.si pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana www.nakupujkvalitetno.si  nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@nakupujkvalitetno.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.


2. Dostopnost informacij

www.nakupujkvalitetno.si  se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),

  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,

  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),

  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,

  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,

  8. časovno veljavnost ponudbe,

  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


3. Ponudba artiklov


 Cene so cene, kot jih oblikuje TANJA RUČIGAJ S.P in ki veljajo za nakup prek spletne trgovine www.nakupujkvalitetno.si

4. Naročilo

Kupoprodajna pogodba med SPLETNA TRGOVINA, TANJA RUČIGAJ S.P.  in kupcem je sklenjena v trenutku, ko SPLETNA TRGOVINA, TANJA RUČIGAJ S.P. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za SPLETNA TRGOVINA, TANJA RUČIGAJ S.P.  kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku www.nakupujkvalitetno.si,


5. Načini plačila

 www.nakupujkvalitetno.si, omogoča naslednje načine plačila:

- plačilo na TRR: plačilo z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu (plačilo preko UPN/SEPA obrazca). Podatke za nakazilo prejmete na vaš e-mail po oddaji naročila po kliku gumba »Oddaj naročilo«. Vse stroške v zvezi s tem načinom plačila nosi kupec.

-* plačilo po povzetju: plačilo z gotovino ali s plačilno kartico neposredno pismonoši oz. kurirju ob (standardni) dostavi paketa na dostavni naslov.


6. Izdaja računa

TANJA RUČIGAJ S.P po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca.  Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

7. Cene

  1. Cena velja enako za vse uporabnike www.nakupujkvalitetno.si,. Uporabnik www.nakupujkvalitetno.si, postanete z registracijo v spletni trgovini kot član ali z enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost.

  2. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

  3. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

  4. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

  5. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo TANJA RUČIGAJ S.P  kupcu omogočil odstop od nakupa.


8.Postopek obveščanja o nakupu

1.  naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti in SMS-u, da je naročilo sprejeto. Članu  so na spletni strani www.nakupujkvalitetno.si vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. TANJA RUČIGAJ S.P naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. TANJA RUČIGAJ S.P lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču, je prodajalec izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do TANJE RUČIGAJ S.P v roku od 7-14 dni.. Prek elektronske pošte, kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči preko maila info@nakupujkvalitetno.si, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj  ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko prodajalec naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. TANJA RUČIGAJ S.P

2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

TANJA RUČIGAJ S.P v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti ali SMS-u obvesti kupca. TANJA RUČIGAJ S.P v omenjenem sporočilu pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. 

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 070 492 154 ali po e-mailu na naslov info@nakupujkvalitetno.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.


9.Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

 Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@nakupujkvalitetno.si.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca:TANJA RUČIGAJ S.P, HRUŠICA 152, 4276 HRUŠICA ali ga osebno prinese na navedeno prevzemno mesto prodajalca.

 Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je prilagojen njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo ter pri pogodbah o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

 Če prejeti artikel ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjaš z drugim, enakovrednim na obrazcu za VRAČILA. tukaj


https://www.uradni-list.si/files/RS_-2011-100-04254-OB~P005-0000.PDF



10. Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te  na lastne stroške obvestiti ponudnika v zakonsko določenem roku, to je 2 meseca od dneva odkritja stvarne, pri čemer od dneva nakupa ne preteče več kot 24 mesecev. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.


11. Stroški poštnine

Brezplačna dostava za pakete v vrednosti nad 50 €.

Cena standardne dostave preko Pošte Slovenija je 3,5 €. Cena za dostavo po povzetju se določa po ceniku pošta Slovenija.

12. Dostava


Pošta Slovenije: 1-2 delovnih dni od dneva predaje paketa* (99% paketov je v dostavi že naslednji delovni dan)

GLS: 1-3 delovnih dni od dneva predaje paketa* (90% paketov je v dostavi naslednji delovni dan)

*Predaja paketa dostavni službi: vsa naročila, ki jih prejmemo na delovni dan do 14.00 ure, predamo izbrani dostavni službi (PS ali GLS) še isti dan. Ostala naročila predamo dostavni službi prvi naslednji delovni dan. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Naročila, pri katerih je kot način plačila izbrano nakazilo na transakcijski račun (nakazilo na TRR po ponudbi/predračunu), pripravimo in predamo dostavni službi, ko prejmemo plačilo. Izdelke, ki jih naročite preko spletne strani www.nakupujkvalitetno.si, če so so na zalogi jih odpošljemo v najkrajšem možnem času. Kako vem, ali je izdelek na zalogi?  - Če izdelka ni na zalogi, ga ne morete dodati v košarico.

Pogoj za dostavo je plačilo. Pri plačilu »po povzetju« naročilo plačate neposredno pismonoši oz. kurirju ob dostavi paketa. Plačilo na obroke ni mogoče.

POŠTA SLOVENIJE – standardna dostava paketa na izbrani naslov

Pošta Slovenije vam paket dostavi na naslov, kot ga navedete ob zaključku spletnega naročila (»naslov za dostavo«). Ob dostavi lahko paket prevzame (1) naslovnik, (2) družinski član, starejši od 15 let, ki živi z naslovnikom v istem gospodinjstvu, (3) pooblaščenec, zakoniti zastopnik ali skrbnik.

Dostava vključuje:

-brezplačna SMS in e-mail obvestila o lokaciji paketa (s številko sledenja) in o predvidenem datumu ter času dostave

-brezplačen klic v primeru neuspešne prve dostave

-brezplačna druga dostava

-brezplačno SMS obvestilo o skorajšnjem poteku roka za prevzem paketa

13. Varovanje osebnih podatkov

Podjetje KVALITETNO ZA OTROKE, SPLETNA TRGOVINA, TANJA RUČIGAJ S.P. ki je upravljalec in lastnik spletne trgovine www.nakupujkvalitetno.si, se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Vse podrobne informacije v zvezi z obdelavo osebnih podatkov si lahko ogledate v dokumentu POLITIKA ZASEBNOSTI.



15. Pritožbe in spori


V primeru težav se kupec s podajalcem TANJA RUČIGAJ S.P lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 070 492 154 ali po elektronski pošti na info@nakupujkvalitetno.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@nakupujkvalitetno.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

TANJA RUČIGAJ S.P se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si TANJA RUČIGAJ S.P prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


TANJA RUČIGAJ S.P, ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko potrošnik sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. TANJA RUČIGAJ S.P., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino, v skladu z zakonsko zahtevo iz 4.odst. 32.čl. ZIsRPS objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov  https://www.gov.si/teme/resevanje-potrosniskih-sporov/



16. Slike izdelkov

Vse slike na www.nakupujkvalitetno.si spletni trgovini so simbolične. Vsaka posteljnina je skrbno krojena in šivana iz določene vrste oziroma potiska blaga, zato je vsaka posteljnina unikatna. Enako velja za večina ostalih izdelkov. Poleg tega se same barve prikazane različno, glede na vaše nastavitve monitorja.


17. Pregld spletne trgovine

 1. VSTOP V SPLETNO TRGOVINO

Ob vstopu na spletno stran www.nakupujkvalitetno.si si lahko na vrhu strani v bež pasici ogledamo različne kategorije izdelkov, ki jih ponuja spletna trgovina. V spletno trgovino lahko vstopimo s klikom na eno izmed kategorij ali pa s klikom na eno izmed podkategorij, ki se odprejo navpično navzdol znotraj glavnih kategorij.  V spletno trgovino lahko vstopite tudi s klikom na katerikoli izdelek, ki je predstavljen v priporočenih izdelkih ali priporočenih posteljninah na dnu vstopne strani.


 2. OGLED IZDELKA

 Ko najdemo izdelek, ki nas zanima, kliknemo nanj, da ga odpremo. Pod nazivom izdelka najdemo kratek, spodaj pa podrobnejši opis izdelka.

 18. Postopek spletnega naročanja

 1. PRIJAVA V SPLETNO TRGOVINO

 V spletno trgovino se lahko prijavimo ob začetku brskanja po spletni trgovini (zgoraj desno, pod ikono košarica) ali pa preko obrazca, ki se odpre, ko želimo zaključiti nakup. Če smo že registrirani v spletno trgovino, v obrazec vpišemo e-mail in geslo ter kliknemo gumb PRIJAVA. Če smo pozabili svoje geslo, kliknemo na povezavo »Ste pozabili vaše geslo« in sledimo navodilom za pridobitev novega gesla. Če v spletno trgovino še nismo registrirani, se lahko enostavno in hitro registriramo s klikom na gumba na desni strani obrazca. Na obrazcu se pokaže tudi možnost ''naroči kot gost'', saj spletna trgovina omogoča oddajo naročila tudi brez registarcije.

 2. REGISTRACIJA

 V posamezna polja vpišemo vse potrebne podatke in na koncu spodaj kliknemo gumb POŠLJI. Vsa polja označena z zvezdico so obvezna polja, ki jih je potrebno izpolniti, da lahko pošljemo registracijo.

 3. DODAJANJE IZDELKOV V KOŠARICO

 Izdelek, ki ga želimo naročiti, v košarico premaknemo s klikom na gumb DODAJ V KOŠARICO. V košarico ves čas brskanja po spletni trgovini dodajamo izdelke. Na koncu, lahko pa tudi že vmes, si lahko izdelke v košarici ogledamo s klikom na ikono košarica. kjer se nam prikažejo nazivi izdelkov, količine in cene. V prikazanem polju lahko izdelke brišemo s klikom na križec ali spremijamo količino s klikom na gumbek desno.  in gumb POGLEJ VSE.

4. PREGLED KOŠARICE

 V košarici si lahko ogledamo vse izdelke, ki smo jih med brskanjem dodali vanjo za nakup. Prikažejo nazivi izdelkov, količine in cene. V prikazanem polju lahko izdelke brišemo s klikom na križec ali spremijamo količino s klikom na gumbek desno. Podroben pregled košarice nam omogoča klik na gumb POGLEJ VSE. V tem pogledu lahko količine spreminjamo v polju levo od naziva izdelka in izdelke brišemo s klikom na križec v vrstici izdelka. Če količino spremenimo, kliknemo gumb PRERAČUNAJ VREDNOST, da se nam obračuna končna vrednost za popravljeno količino. Če v košarico želimo dodati nove izdelke, kliknemo gumb NADALJUJ Z NAKUPOM.

 5. VPIS PODATKOV, V PRIMERU, DA SE OB VSTOPU NISMO REGISTRIRALI PRIJAVILI

 Kot omenjeno v 1. točki PRIJAVA V SPLETNO TRGOVINO lahko s klikom na možnost nakupuj kot gost, opravite nakup brez registracije. Ob tej izbiri se vam pokažejo polja za vnos podatkov. Polja z zvezdico, so obveszna polja in jih je potrebno pred nadaljevanje izpolniti. S klikom na možnost registriraj se, se vam pokažejo polja za oddajo registracije. V primeru, da ste že uporabnik na spletni trgovini, izpolnete prijavo v spletno trgovino na levi strani. 

 6. DOSTAVA

 Možnost dostave se nam pokaže že v obrazcu izpolnjevanja podatkov oziroma če smo že prijavljeni, takoj ko v košarici kliknemo gumb ZAKLJUČI NAKUP. Lahko izbiramo med dostavo na dan naslov ali dostavo na drug naslov. Če izberemo dostavo na dan naslov, se korak ''naslov za dostavo'' preskoči, sicer se nam pokaže obrazec, ki jih izpolnemo za dostavo na drug naslov. Vsakakor pa lahko vedno kliknemo na korak Naslov za dostavo in preveirmo, če so res pravi podatki. 

 V naslednjem koraku izberemo način dostave.

 7. NAČIN PLAČILA

 Izberemo način plačila. Izbiramo med plačilom po povzetju in po predračunu.  Nato kliknemo gumb NAPREJ.

 8. PREGLED NAROČILA

 Ponovno preverimo vse podatke, ki smo jih vnesli (levo zgoraj osebne podatke, naslov za dostavo, način dostave in način plačila ter spodaj naročene izdelke in količine naročenih izdelkov). Če so vsi podatki pravilni, nakup zaključimo s klikom na gumb ZAKLJUČI NAROČILO. V primeru popravkov podatkov o naročilu lahko kliknite desno zgoraj ob korakih naročila na gumb ''Spremeni''.

 9. ZAKLJUČEK

 Če je bilo naročilo uspešno oddano, na ekranu zagledamo napis »Naročilo uspešno oddano«. Na svoj e-naslov bomo sedaj prejeli sporočilo z vsemi podatki o naročilu.

 

Preko spletne trgovine www.nakupujkvalitetno.si poslujemo izključno s fizičnimi osebami - potrošniki.